maandag 28 februari 2011

Joepie!


Een rage die is overgewaaid uit Amerika.......CUPCAKES!
Natuurlijk blijven we met de kaarten niet achter en ook Marianne Design levert inmiddels Creatables voor het maken van cupcakes. Papier is er inmiddels ook genoeg te vinden. Zo leuk om te doen.
Ik maak er beslist nog wel meer.
Hier mijn eerste cupcakekaart. Jammie!

All those things are coming from America.....CUPCAKES!
Ofcourse is cardmaking Holland into the cupcakematerials from Marianne Design with her Creatables.
We can buy paper in lots of nice colors and paperpads with cupcakes on it. So much fun to do.
I'm gone make some more that's for sure.
Here is my first cupcakecard. Love it!

Paper: Doodlebug
Oval: Nestabilitie Decorative Elements
Cupcake and flowers: Creatables LR0160
Border: Creatables LR0155
Leaves: Creatables LR0156
Sentiment: Eline's Vintage  EC0096
Ribbon, Perlen Pen

ANITA

7 opmerkingen:

  1. Wauw....supermooi.

    Leuk he deze creatables.....

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Anita. Ook een prachtige creatable, maar ik lust in het echie wel een muffin.
    Groetjes en een fijne dag verder.
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, echt een feest kaart!! Super mooi gemaakt.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel heel leuk Anita, zal je oppassen met je lijn, hi hi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke creatie, ik ben bijna jarig:):):)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita