dinsdag 15 maart 2011

Wijsheid


Gisteren ben ik teruggekomen van ruim een weekje Amerika. Mijn man moest voor zijn werk een 3-tal dagen in Houston zijn en ik ben gezellig meegegaan. In de tussentijd had ik wat kaartjes geprogrammeerd zodat er hier toch wat te zien zou zijn.
Vandaag even een clean&simple kaartje, de rechthoek heb ik met inkt gemaakt.

Yesterday I came back from a week America. My husband had to be there for his work and I joined him.
In between I programmed some card to show you something .
Today a clean&simple card. Imade the rectangle with ink.

Image: Dimensions Craft
Sentiment: Marianne Design CS0825
Perlen Pen

ANITA

6 opmerkingen:

  1. Zo zie je dat een simpele kaart toch heel mooi kan zijn. Leuk hoor. Wat heerlijk een paar dagen mee naar Amerika. Groot gelijk.

    Fijne dag nog.

    XX Mieke

    http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart, en fijn dat je weer goed in Nederland bent, hoop dat je inmiddels weer een beetje bijgekomen bent van de jetlag ik had er uit Canada heel veel last van, was helemaal de weg kwijt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje Anita.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo Anita, wat een mooie kaart hebt je weer gemaakt en zou het echt zo zijn, dat de wijsheid met de jaren komt.
    Fijne dag verder.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita