vrijdag 15 april 2011

Nameless


Nog maar een challenge. Dit keer is er een sketch bij Card Patterns http://cardpatterns.blogspot.com/ en aangezien ik deze week een set van deze mooie rozen heb gekocht, wilde ik die ook graag gebruiken. Dat kon dus prima bij deze sketch.
Zoals jullie hebben gezien heb ik de rust weer een beetje gevonden om weer wat te maken.

Again a challenge. This time there's a sketch at Card Patterns http://cardpatterns.blogspot.com/. Last week I bought a set of this big roses and wanted to used them ofcourse. That was not a problem with this sketch.
As you can see, I found my rest to create some things again

Paper: My Mind's Eye Believe
Embossingfolder: In Bloom Craft Concepts
Rose: Wibra
Branches: Creatables LR0157
Borderpunch: EKsucces

ANITA

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Anita. Fijn dat je weer wat op gang bent gekomen. Ik wil straks een kaart afmaken die al drie dagen op mijn tafel ligt.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Anita,mooi papier,en die bloem is zo mooi.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart met een prachtige roos!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous! Love that big flower as your focal point. Glad you could play along with us on Card Patterns this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schitterend echt mooi die grote bloem in het midden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a stunning card. Thanks for joining us at Card Patterns this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart, en die roos is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita