vrijdag 11 november 2011

Don en Daisy


Vandaag was het mijn beurt om weer een kaart te plaatsen op het Don & Daisy blog http://donendaisy.blogspot.com/.
Dit keer heb ik gekozen voor blauw, alhoewel het niet echt mijn kleur is, vind ik hem toch mooi. Pak altijd eerder naar rood/roze tinten. Kun je ook zien op mijn blog.......

Today it was my turn to make a card for the Don & Daisy blog http://donendaisy.blogspot.com/.
This time I chose for bleu colors, although it not really my thing, I like it. Prefer red/pink colors.

Paper: BoBunny Midnight Frost Collection
Image: Don & Daisy DDS3312
Embossingfolder: CB Snowflakes 37-1140
Tree: Creatables LR0174
Sentiment: Papertrey Ink
Snowflakespunches, Perlen Pen, Aleene's True Snow

ANITA

8 opmerkingen:

  1. Nogmaals Anita een lief kaartje.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik ben geen blauw-klant maar oms is het toch super leuk om te gebruiken en zeker bij koude winter tafereeltjes. Leuk hoe je dat lint hebt verwerkt Anita e het is net of D&D in en schilderijtje lopen!

    Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ANita, ik ben wel een blauw klant hoor en vind dit kaartje dus erg geslaagd.
    Las dat je misschien een keertje op bezoek komt. Lijkt me hartstikke gezellig.
    Fijn weekend!
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind m zo mooi, knap dat je dit zo gedaan hebt, ik vind het moeilijk om met die kleuren te werken maar als ik dit zie wil ik het toch graag kunnen....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt Anita,super die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart Anita

    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, die lintjes zo kris-kros. Mooie kaart, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een idee om je kerstboompje door te knippen. Prachtig kaartje.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita