woensdag 11 april 2012

Blogcandy

CANDYTIME bij 200 volgers
DIT BERICHT BLIJFT BOVENAAN STAAN
scrol naar beneden voor de meest recente berichten.


Wat leuk dat ik al bijna 200 volgers heb, dat is dus een leuke candy waard.

WAT MOET JE DAARVOOR DOEN?
- Wordt volger van deze blog of je bent het al
- zet deze candy op je eigen blog in de sidebar.
-Plaats je link bij inlinkz
- plaats een reactie onder dit bericht.
De winnaar wordt bekendgemaakt als de 200 volgers zijn bereikt.
Succes!

I've almost 200 followers and that means candytime.
What do you have to do?
- Become or be a follower of my blog
- put the candy on your blog/sidebar
-add your link at inlinkz
- place a reaction under this message
The winner will be announced by 200 followers
Goodluck

ANITA








43 opmerkingen:

  1. Wat een leuke candy, Anita.
    Ik ben al een tijdje volger van je blog (en website) en heb bij deze een de candy op mijn blog geplaats.

    Groejtes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Patricia je blog is niet openbaar te bekijken
      Dat kun je wijzigen

      Gr. Anita

      Verwijderen
    2. Als het goed is, is dit nu aangepast
      Groetjes,
      Patricia

      Verwijderen
  2. Leuk Anita, wie wil die schattige Daisy nu niet graag winnen dus op naar de 200!!!

    Fijne dag, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anita ik ben al volger en je candy staat in de sitebar,dus ik wil graag een gokje wagen een super leuke candy zeg.
    Succes op naar de 200 volgers.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie candy en wat een hoop volgers heb je aldoe graag mee bij mij gaat de candy bij 150 volgers er uit dus als je zin heb grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita,
    Na wat "gepuzzel" staat je candy in mijn sidebar.
    Leuk voor je dat je al bijna 200 volgers hebt.
    Ik hoop dat het snel doorgroeit, dan weten we snel wie die leuke spulletjes gewonnen heeft.
    Succes!!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Anita, wat een schattig stempeltje van Daisy,ik volg je al een tijdje, en doe graag mee aan deze leuke candy ,op naar de 200 zou ik zeggen gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke blog.
    Heb je candy op mijn blog gezet.
    Doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita, ik doe graag mee met je candy, volger ben ik al een tijdje.
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Anita, wat een leuke candy. Ik vind Daisy altijd een schatje op deze stempels. En ook de creatable is prachtig. Volger was ik al en die laatste paar volgers zijn er vast zo bij.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita,
    wat een leuke candy, ik doe lekker mee hoor !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anita,
    Wat leuk dat je een candy weg gaat geven! Je bent vast zo bij de 200 volgers! Ik wil in ieder geval wel een gokje wagen! Volger was ik al, ik zal meteen je candy in mijn sidebar plaatsen!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave candy zeg, wie niet waagt wie niet wint...
    Iedereen succes gewenst!!!

    Groet crejabeja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke cnady
    De spulletjes van Marianne Design zijn altijd super
    En dan nu een kans om ze te winnen is helmaal leuk

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke Blog en Candy,zal zeker vaker komen
    kijken,
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke blog met die prijzen, wil graag meedoen. candy op mijn blog gezet.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een leuke candy Anita. Ik wil graag meedoen en een kansje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hmm had net toch echt een reactie geplaatst. Eens kijken of ie dit keer wel wil blijven plakken :)
    Hoi Anita,

    Ik vind het een erg leuke candy. Heb bijna geen stempels van Marianne design en nog helemaal geen van Don en Daisy. Wil hier dolgraag een poging voor wagen. Bedankt voor de kans om deze leuke spulletjes te winnen.
    Liefs johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi, ik ga zeker volger worden van deze hele leuke blog. Ik vind het gewoon te gek. Super. Ik ben een beginneling wat kaartjes en ATC betreft, dus ik kijk mijn ogen hier echt uit. Ik heb al wel een heleboel stempels en daar wil ik nu eindelijk eens mee aan de slag. En met alles wat ik hier zie, kan ik nu niet meer wachten. Jammer dat ik niet echt kaartpapier heb, maar dat geeft niet, ik probeer het eerst wel op gewoon tekenpapier. Oefening baart kunst zei mijn oma altijd. Dus ik ga volop oefenen tenminste als ik eindelijk van deze leuke inspirerende blog af geraak. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anita,
    Dank je voor je berichtje.
    Leuke stempel geeft je weg.
    Dank je wel voor de kans om hem te winnen.
    Groetjes,
    Nettie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Als het goed is ben ik nu volger geworden en stiekem hoop ik dat ik die candy kan winnen want van Don & Daisy heb ik nog enkele stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Anita,

    Ik doe graag mee aan je Candy.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Anita,

    Wat een gave candy geef je weg. Ik ben via via op je blog gekomen en wat een leuke creaties staan erop. Natuurlijk ben ik volger geworden en ik doe graag mee aan je candy!

    Nog 10 volgers te gaan dan ben je bij de 200! Super.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Anita!
    Wat een mooie candy geef je weg! Ik was al volger, en ondertussen sta je ook in mijn sidebar!
    Nog 10 volgers en het is zo ver, spannend!

    groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Anita,
    Er was iets fout gegaan met de link, maar als het goed is klopt het nu wel. Geweldige candy geef je weg. Volger was ik al een tijdje.
    Sorry voor het ongemak.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hai,

    Wat een super gave candy! Ik ben dol op de spulletjes van marianne design. Ik wil graag een gokje wagen!

    GroetjeS suus

    BeantwoordenVerwijderen
  26. leuke candy hopelijk zit je snel aan je 200 volgers

    Liefs Debby ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Anita,

    wat een leuke candy! Graag wil ik hier een gokje voor wagen.
    Op naar de 200! Succes!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hi there! i'm a follower and i've also posted it to my blog sidebar. thanks for the chance.

    ps. love your creating style. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke candy wij doen graag mee. We hebben hem al op ons blog gezet.
    groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Anita,
    Ik zag je berichtje, maar sorry ik begrijp niet wat je bedoelt. Ik heb je candy in mijn side-bar staan en een berichtje achtergelaten. Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke candy, en wat een mooie kaarten maak je. Ik ben volger geworden en doe graag mee.

    Groetjes, Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke Candy. Die zou ik graag willen winnen. Maarja, wie niet. Toch waag ik gokje. Je hebt een leuke Blog, zal zeker regelmatig komen kijken om inspiratie op te doen. Heb veel gestempeld en geborduurd en sinds kort begonnen om scrapkaartjes te maken. Dus alles is welkom.
    Groetjes Annette.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Anita,
    wat gaaf om al bijna 200 volgers te hebben!
    Mijn moeder had de url van jouw site gevonden in een krantje en vlak daarna kwam ik je ook "tegen" op de MD club!
    Gefeliciteerd met je mooie kaarten en je volgers!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Via je candy ben ik op je blog tercht gekomen. Erg mooie creaties maak je en daarom ben ik maar gelijk volger geworden haha.

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Bedankt voor de tip Anita!!! Ik had je al wel in mijn lijst met favoriete blogs gezet maar per abuis vergeten om volger te worden. Als het goed is is het nu opgelost haha.

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  37. hallo Anita,
    ik wil graag met je candy meedoen,
    maar mister linky is gesloten:(
    ik was al volger van je blog, en de teller met volgers staat op 199, dus ik dacht leuk ik maak nog een kans:)
    ik heb je candy op me blog geplaats
    groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Anita,
    Ik kijk wel vaker op je blog, maar het viel me nu pas op dat ik nog geen volger was, dus dat ben ik nu geworden, en ik ben de 200ste jippiee !!
    Je hebt een leuke candy, dus ik doe er ook aan mee.
    Alleen met Mr Linky klopte er iets niet geloof ik, hij maakt een nieuwe lijst aan, en hij sluit niet aan onder de rest.
    Hoop dat het goed gaat.
    Grtjssss Erica

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaat wel goed hoor Erica.
      De vorige was verlopen voor er 200 volgers waren, vandaar.
      Hij kan nu dus getrokken worden.
      Welkom als volger.

      Gr. Anita

      Verwijderen
  39. ik zou graag meedoen met de candy groetjes Anniek
    http://missscrapbooking.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita