donderdag 28 juni 2012

Vakantie!!!


De 59ste challenge van het Marianne Design Challenge Blog http://mariannedesign.blogspot.nl/ staat online. Hierna gaan we er héél even tussenuit. 2 Augustus zijn we weer terug.
Dit keer heeft Nadia de uitdaging bedacht en ze wil  natuurlijk een vakantiekaartje zien en dan wel met de materialen van Marianne Design.
Aangezien ik deze week lekker aan het spelen was met inkt heb ik dat hier maar doorgezet.
Het afdrukje heb ik voor het eerst ingekleurd met distressinkt. Had alle materialen in huis en ook al eens een workshop gehad maar kwam er niet aan toe tot nu.
Verder alles in bruintinten gehouden voor de verandering.
Het model is ook leuk en dat kun je zien op de volgende foto's


The 59th challenge at Marianne Design Challenge Blog is online. http://mariannedesign.blogspot.nl/.
W'll be back on the 2nd of August with the next challenge.
This time is Nadia our host and she wants to see a holidaycard, ofcourse with materials of Marianne Design.
Last week I was playing with some ink and also used it on this card.
Even the image is coloured with distressink. I had all the materials here and also had a workshop for it, but hadn't time to use it until now.


Mocht je graag meedoen met deze uitdaging ga dan naar het blog voor alle informatie en kijk dan ook even naar de prachtige kaarten van het designteam.

If you would like to join our challenge, go to the blog for al the information and visit the beautiful cards of our designteam.

Paper: Pretty Papeer bloc la Musique
Image: Snoesje HM9442 (distressink)
Sentiment: Tim Holtz
Tickets: Marianne Design CS0856
Leaves: Creatables LR0229
Flowers: Marianne Design
Inside: Eline's Huis EC0120
            Marianne Design tickets CS0856

ANITA



12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt zeg! Mooie kleuren en mooi model!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt Anita,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Anita,
    Dit vakantiekaartje ziet er PRACHTIG uit ☺☺☺ en zo te zien wil jij op vakantie.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erggggg mooi Antia.

    Fijne dag verder

    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt een hele mooie kaart gemaakt Anita!!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Anita,
    Jouw vakantie kaart vind ik ook heel erg mooi.
    groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aloa Anita,

    Wouwii wat een leuke vakantiekaart:) Wat mooi stijlvol zo in die bruine tinten. Staat supergaaf en is heel vintage (helemaal mijn smaak:).
    Jij ook een fijne vakantietijd. Even rust en lekker chillen zeggen ze hier thuis hihi.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat mooi ingekleurd!
    leuk model vakantie kaart, leuke details!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart is dit, hele mooie naturel tinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita,
    Wat een mooie vakantie kaart!
    Leuk model en zo te zien ben je helemaal op de stempeltour.
    Knap ingekleurd!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anita, toen ik jouw kaart zag dacht ik meteen dat is precies mijn stijl...ik houd ook zo van monochrome kaartjes.
    Leuk idee met de flap..ga ik ook eens maken.

    Ps mijn kaartje is ook in bruine tinten met dezelfde stempel maar toch weer anders.
    Fijne vakantie...groetjes uit een bloedheet Italie.
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave kaart met al die verschillende ticketstempels! Leuk ook om hem helemaal in het bruin te houden!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita