woensdag 14 november 2012

Merry Christmas


Het is hier een beetje druk momenteel, ik maak eigenlijk nauwelijks kaarten al ben ik nog wel met een opdracht bezig die ik gewoon eerst af wil hebben alvorens ik weer wat anders mag doen van mezelf.
Ook liggen er daarna weer challenges te wachten die eerst weer moeten, dus we gaan gewoon door.....
Het is druk met allemaal privedingen waaronder wat verhuizingen in het gezin en Stampin'Up! en nog veel meer. Ik mis gewoon de rust en inspiratie.
Dat is ook de reden dat ik jullie blogs niet zoveel bezoek, sorry maar dat komt wel weer goed.
Laat jullie dus voor de verandering een SU kaartje zien dat we op de Kreadoe hebben gemaakt met de workshops. Toch nog wat gedaan daar...haha! Het was er supergezellig maar het heeft wel mijn stem gekost  door het vele praten dagen lang. Nu dus een ontsteking en bijna stem kwijt, maar ja dat gaat wel weer over.
Hoop dat jullie dit kaartje toch wel leuk vinden.

For my foreign visitors...you can use the translationbutton on the top

Cardstock: real red en whisper white SU
Stempelset: Delightful Decorations SU
Inkt: Old Olive SU
Tekst: Petite Pairs SU
Inkt: Real red SU
Twine en glittersteentjes: SU

ANITA

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Anita.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das ist eine schöne weihnachtliche Karte. Sehr schön gestempelt. Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje, Anita! Beterschap met je keel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms heb je van die tijden dat alles tegelijk komt. Gelukkig weten we allemaal dat de rust uiteindelijk wel weer keert.
    En als je het druk hebt met Stampin'Up dan is dat natuurlijk alleen maar mooi!!!
    Voor nu maar even jezelf in acht proberen te nemen door goed voor jezelf te zorgen met voldoende nachtrust en gezond eten. Sterkte en je kaartjes komen vast binnenkort wel weer!;-)
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita