maandag 25 februari 2013

Thank you

Bedankt weer voor jullie reacties op mijn mannenkaart


Vandaag heb ik een minikaart om aan jullie te laten zien. Hij meet 9,5 x 7,5 cm.
Hij is ontstaan doordat ik met de stempelliniaal probeerde om een kaart voor Stampin'Up! te stempelen maar omdat de liniaal verschoof ging dat dus flink mis. Tja jammer en opnieuw beginnen dus. Uiteindelijk is het wel gelukt (zie mijn SU blog).
Zonde dus van het deel wat wel goed was dacht ik. Voilá hier dus een deel van het gelukte stempelwerk verwerkt in een bedankkaartje. Altijd handig om in huis te hebben.
Bij Make My Monday vragen ze een creatie in roze en zwart, dus daar zal ik hem ook aanmelden.

My foreign visitors can use the translationbutton.

Cardstock: SU Regal Rose, zwart en Whisper White
Stempel: SU set Madison Avenue
Inkt: SU Regal Rose en Melon Mambo
Lint: SU Melin Mambo
Label: SU set Pretty Petites (Sale-a-bration) en bijpassende pons

Ook belangstelling voor de mooie Stampin'Up! producten ga dan naar mijn SU blog, daar vind je alle informatie.

ANITA

7 opmerkingen:

  1. Lekker vrolijk kaartje is het geworden.
    Wat mij betreft is het geslaagd kaartje.
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt Anita.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, met enkel een dun streepje om aansluiting te maken, maak je het jezelf niet eenvoudig voor een eerste poging. Maar oefening baart kunst, nietwaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous use of our colours this week - thanks for joining in at MMM, it's a gorgeous card - Jacqueline xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Absolutely wonderful! I adore the vine image you used and the beautiful CAS layout! Thanks for joining us at MMM! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem leuk geworden en het formaat
    kan prima zo ☺

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst :)
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Really gorgeous creation. Thanks for joining in with our MMM pink and black challenge.
    Fliss x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita