dinsdag 19 maart 2013

Theekaart

Een warm welkom aan mijn nieuwe volgers en bedankt voor jullie reacties. Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.


In opdracht van een huis voor ...laten we zeggen 55 plussers heb ik een aantal theekaartjes gemaakt als kadootje voor bij een etentje voor 7 dames en 5 heren.
We lastig hoor om toch allemaal verschillende te maken en dan ook nog voor heren. De opdrachtgeefster was er erg mee in haar nopjes, dus dat zit wel goed.

Hier zie je de binnenkant


Dit zijn de exemplaren van de dames van dichterbij




En de heren natuurlijk 




Voor mijn doen een hele lange topic dit keer, maar anders kon ik het niet allemaal laten zien.
Hoop dat jullie het weer leuk en inspirerend vinden.

Verschillende merken papier en 3D
Het patroon is van het blog van Creamiep (zie in sidebar)
De tekst zat er ook bij
Theepot en kopje: Eline'huis EC0131
Afgewerkt met glittersteentjes, pareltjes, Perlen Pen, lintjes, kantjes, twine, jutetouw etc. 

ANITA

11 opmerkingen:

  1. Wauwwww Anita wat prachtig gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gedaan Anita.
    Ik vind ze enig.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die sind alle wunderschön, du hasteine tolle Arbeit gemacht.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige leuke kaartjes.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg leuk geworden Anita

    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zijn ze Anita! Die voor de mannen zijn ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaarten zo bij elkaar en de binnenkant ook al zo mooi.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heyy die Anita,

    Wat zie ik hier voor gaafs!!! Wat een idee zeg. Staat zooo leuk. Echt genieten en ik ga het idee vast en zeker een keertje van je stelen:p:p Staat echt supers.
    Daar zullen de dames en heren vast heel blij mee zijn geweest:)

    En ja die Hanglars en Stanglars zijn zoooo leuk. Ik ben er helemaal mee in mijn nopjes. Ik speur heel ebay af naar mensen die ze nog verkopen. Heb net weer twee hele oude gescoord. Neltientje heeelemaal happy:)

    heey een fijne dag en gigagrotegroetjes,
    Neltine én Nijn:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal op de 3D toer, Anita, wat een werk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita