vrijdag 26 juli 2013

Zet de bloemetjes maar buiten....


Het is wel erg benauwd weer momenteel dus niet echt weer om te knutselen.
Ik laat jullie dit kaartje zien dat vandaag te zien is op het Snoesjesblog. Ik ben daar gastdesigner.
Er staat ook nog een geweldige candy dus ga daar even gezellig langs.
De gebruikte kleuren zijn niet echt mijn ding maar toch vind ik hem wel vrolijk geworden.
Hoop jullie ook.

Deze kaart doet ook mee aan de volgende challenges:
The Ribbon Girl Blog: gebruik blauw en wit
Dutch Dare Card Challenges: Stitches!

My foreign visitors can use the translationbutton.

Papier: Pretty Paper bloc Beautiful Butterflies
Snoes: HM9455 (copics)
Cirkel: Craftables CR1248 met borduur
Swirl: Creatables LR0271
Label: Cart-Us
Tekst: Eline's Words EC0147
Bloemen, brads, parels, lint

Groetjes
ANITA


5 opmerkingen:

  1. Hij is geweldig Anita prachtig

    Liefs van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart met dit lieve snoesje.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice card - Thanks for joining in with the Ribbon Girl Colour Challenge, Mary x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Das ist eine ganz schöne Sommerkarte. Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje, helemaal jouw stijl!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita