donderdag 27 maart 2014

Challenge 101 Marianne Design Challenge Blog


Na hele drukke weken hoop ik dat het nu weer wat rustiger wordt.
Op de valreep kon ik nog 2 labels maken voor de challenge op het Marianne Design Challenge blog .
Dit keer heeft Yvonne bedacht dat we twee feestelijke labels gaan maken. Een kaartje én een label of 2 kadokaartjes mag ook als je maar materialen van Marianne Design gebruikt.
De bovenstaande is een kaartformaat met de volgende materialen

Papier: Pretty Paper bloc Belle Fleur
Grote vlinder: Craftables R1205
Roos: Creatables LR0256
blaadjes: Creatables LR0162
Kleine vlinders: Creatables LR0261
Tekst: CS0852
Kant: JU0907
Zijde lint: JU0922
Parel, glittersteentjes


De kleine label is een halve A5 kaart met de volgende materialen

Papier: Pretty Paper bloc Belle Fleur
Vogelhuis en vlinder: Collectables COL1309
Ticket: Craftables CR1212
Tekst: CS0881
Vogel: Creatables LR0204
Kant: JU0907
Glittersteentjes

Kom ook gezellig meedoen en maak kan op prachtige prijzen.
Ga snel naar het blog voor de spelregels en de prachtige creaties van ons team.

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Schitterende labels heb je gemaakt voor de nieuwe challenge!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier is het ook zo ontzettend druk Anita.. ivm de verhuis. Ik hoop dat ik nog tijd genoeg vind om wat te knutselen. Jou labelkaartjes zijn super mooi, fijn afgewerkt en zachte kleurtjes, toppie

    Liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita