donderdag 24 april 2014

Challenge 103 Marianne Design Challenge Blog


Challenge 103 staat weer online op het Marianne Design Challenge Blog .
Deze challenge is door mij bedacht omdat diegene die eigenlijk aan de beurt was inmiddels is gestopt met het designteam.
Aangezien het toch echt lente is leek het me leuk om een kaart te maken in de voorjaarskleuren groen en geel. Wit mag als basis natuurlijk ook en de plaatjes mogen ook andere kleuren bevatten.
Ik heb dit keer maar een Collectables gebruikt en geen plaatje en hem een beetje clean en simpel gehouden voor de verandering.
Hoop dat jullie dat ook wel leuk vinden.
Marianne heeft weer prachtige prijzen ter beschikking gesteld en hoe leuk is dat om die te winnen. Je moet dan natuurlijk wel meedoen, dus ga snel naar het blog, lees de regels goed door en ga aan de slag.
Het designteam heeft weer voor de nodige inspiratie gezorgd.

Papier: Pretty Paper bloc Eline's Romantic Nursery
Hoera en tekst: Collectables COL1348
Frame: Nestabilities
Blaadjes en bloemen: Craftables CR1272
Lint

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Mooie kaart Anita, en leuke challenge weer. Ik hou wel van de kleurencombi geel/groen. En simpel is ook mooi hoor!
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita