maandag 23 juni 2014

1000 kusjes....


Deze card in the box heb ik gemaakt voor mijn oudste dochter met het prachtige dessinpapier van Papicolor.
Hierboven kijk je er van bovenaf in zodat je kunt zien hoe alles is bevestigd.


Hier  zie je de voorkant met de gestapelde bloemen.
Ze zijn zo ontzettend leuk om te maken.
Veel kijkplezier.

Papicolor: lichtrose nr. 23, dessin hart/bloem lichtroze
Hart: Creatables LR0299
Tekst: MDesign CS0853
Blaadjes: Memorybox en Craftables CR1272
Diverse bloemen: Stampin'Up! Flower Shop en Memorybox
Tak: Creatables LR0152
Parelhart: MDesign CA3109
Charm: MDesign JU0926
Lint: MDesign: JU0914
kant en voile bloemen

Groeetjes
ANITA

6 opmerkingen:

  1. Prachtig Anita! Heel mooi die bloemen ervoor! Mooi dat grote hart en prachtig papier van papicolor.
    Dit verstuurbaar doosje staat ook nog op mijn doe lijstje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie, lijkt me zeker ook leuk om te maken.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Anita! Wat een prachtig hart is dat in deze kleurcombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een schitterende creatie.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit mooi gemaakt Anita!
    De card ina box, staat bij nog steeds op het To-do lijstje ;-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita