woensdag 6 augustus 2014

Omdat jij heel bijzonder bent


Een clean &simpel kaartje weer.
Ik hoop dat jullie de afwisseling leuk vinden en anders hoor ik het wel.
Ik heb de Memorybox stans eerst een paar keer uitgestanst en die op elkaar geplakt en als embossingmal gebruikt. Zo heb je altijd dezelfde embossingafdruk als datgene dat je er op plakt.
Op mijn Stampin'Up! blog staat ook een nieuwe kaart maar ook een leuke aanbieding met de Big Shot.

Hij doet ook mee bij Knutsels en Kadootjes als nr. 2

Papier: Pretty Paper bloc Don & Daisy
Bloem: Memorybox
Tekst: MDesign CS0847
Lint

Groetjes
ANITA

12 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaarten prachtig!

    Ook deze weer!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deine Karten sind immer was ganz besonderes, find sie wunderschön
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en wat een leuk idee om zelf een embossingmal te maken. Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw ik vind hem super mooi Anita.
    Rustig maar geheel in stijl.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je deze kleuren mooi op elkaar afgestemd en deze stans van Memorybox is geweldig, heb hem ook en hij blijft mooi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat mooi dat je hem als embossing stans gebruikt hebt.

      Verwijderen
  6. En dat is jouw kaartje ook, heel bijzonder!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee om met de stans ook te embossen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita,
    ik hou erg van afwisseling (als je mijn blog kent weet je dat ook) en daarom vind ik deze kaart ook weer helemaal leuk! Dank je wel voor het meedoen bij Knutsels en Kadootjes!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is ook al zo mooi gemaakt Anita, leuk idee om de bloem een paar keer uit te stansen. Leuk dat je nog een keertje mee doet met onze challenge, van Knutsels&Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita