zondag 21 september 2014

Kerstsneeuwvlok

Bedankt allemaal voor de leuke reacties op mijn vorige topics.
Lees ze met veel plezier.


Ik heb afgelopen week 2 dagen op de 50+ beurs gestaan voor Stampin'Up! 
Vermoeiende en heel drukke dagen maar wel heel gaaf om te doen.
Gister ben ik met mijn man nog een dagje uit geweest naar dezelfde beurs.
Nu weer in het ritme komen en zorgen dat de andere dingen weer worden opgepakt.
Toch wil ik jullie nog een keer 'plagen' met quilling.
Deze sneeuwvlok heb ik gemaakt zodat hij kan hangen. Dat was alleen op de beurs in Rijswijk wat lastig dus heb ik heb op een staand fotolijstje bevestigd.
Maakt hem ook wat minder kwetsbaar.
Hoop dat jullie hem leuk vinden.

Quillingrepen: Marianne Design
Fotolijst: Action

Groetjes
ANITA

11 opmerkingen:

  1. Heb hem in het eggie gezien, super gaaf geworden...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijzonder mooi gedaan, Anita!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel mooi uit Anita.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooie creatie
    Groetjes van marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie filigraan sneeuwvlok en leuk dat je op de 50+ beurs hebt gestaan. Grappig dat filigraan / quilling weer terug van weggeweest is. Ik heb het nog in de kast liggen. Wie weet haal ik het weer eens te voorschijn.
    groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige creatie en wat een priegel werk zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend!!!!
    Quilling creaties Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend!!!!
    Quilling creaties Baukje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita