vrijdag 23 januari 2015

Engelse kaarten

Peet een warm welkom op mijn blog.
Leuk dat je me nu volgt


Deze kaarten hebben jullie nog tegoed van mij. Dit zijn de 3de en de 4de kaart die ik gemaakt heb voor Cardmaking en Papercraft uit Engeland.
Inmiddels heb ik het blad ook in de bus mogen ontvangen. 
Gewoon leuk dus om je kaarten in een engels tijdschrift te zien staan.

Kaart met rood:
Achtergrond: Pretty Paper bloc Classic Christmas
Cirkel: Nestabilities
Stuk sheet
Bal: Christmas Bauble Marianne Design
Strik M: Creatables LR0326
Takken: Creatables LR0181
Bellen: Colletables COL1363
Banner en tekst: Collectables 1325
Paperflowers: RB2226
Wintergems: CA3106 boompje
Hennepcord, brad

Kaart met witte achtergrond:  
Dessinpapier: Pretty Paper bloc Classic Christmas
Embossing: Designfolder DF 3408
Ballen: Christmas Baubles MDesign
Takken: Creatables LR0181
Bellen: Collectables COL1363
Rode/groene belletjes: JU0930
Banners en tekst: Collectables COL1325
Gouddraad, lint

Groetjes
ANITA

7 opmerkingen:

  1. Prachtiggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten Anita. Niet "gewoon leuk" om met je kaarten in dit blad te staan maar gewoon supergeweldigfantastisch...gaaf hoor, het is een heel bekend magazine en dat zegt toch wel iets over je kaarten..LOL..lekker vol trots van genieten hoor.
    Fijn weekend vast,
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze zijn ook prachtige geworden en het is toch super dat jou kaarten in een engels tijdschrift staan iets om trots op te zijn.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt Anita! Wat leuk dat je ze in het blad, in het Engels, kan bewonderen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Anita, echt twee hele chique kerstkaarten!!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita