donderdag 16 juli 2015

See me......


Maar weer eens een hele andere kaart van mij.
Soms moet je jezelf uit je comfortzone halen en dat heb ik toch wel een beetje gedaan met deze stempel van Art Journey.
Hij lag nog in de bak, dus tijd voor wat inkt, nouja inkt....Versamark dus en daarna Panpastels.
Die liggen anders ook maar te liggen.
De challenge bij Art Journey is 50 % wit, dat lijkt me wel gelukt dus.
Eigenlijk vind ik hem wel mooi geworden.
Jullie?

Afbeelding en tekst: Art Journey Eyes
Panpastel: Turquoise Shade

Groetjes
ANITA

5 opmerkingen:

  1. Hai
    Je uitwerking is prachtig gelukt.
    Leuke stempel heb je gebruikt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een heel ander soort kaart dan we van je gewend zijn. Maar ook leuk om eens iets anders uit te proberen. Het is een mooie CAS kaart geworden.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zie ik het graag! Ik hou van dergelijke kaartjes, maar slaag er zelf niet echt in om zoiets moois te maken! prachtig!!!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo eenvoudig en zo mooi.
    Bedankt voor het mee doen aan onze challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita