woensdag 6 januari 2016

Verhuiskaart


Jeetje wat is het glad hier in het noorden en dat al voor de 2de dag op een rij.
Dat betekent dus binnen blijven zodat we geen botbreuken krijgen.
De ziekenhuizen hebben het er al druk genoeg mee.
Ik vermaak me nog wel.
Maar weer eens hier wat plaatsen 


Dit kaartje heb ik een tijdje geleden al gemaakt voor iemand die ging verhuizen.
Op een of andere manier bleef hij steeds in mijn map staan.
Tijd dus om hem eens te showen.
Wat vinden jullie er van?

Dessinpapier eens op een beurs gekocht: merkloos
Linkerkant:
Swirl: MemoryBox
Bloemen: MemoryBox
Vogelhuis: Craftables CR1291
Midden: 
Huis: Collectables COL1327
Hek: Craftables CR1288
Huis: Collectables COL1333
Rechterkant:
Tekst To Do: Craftables CR1281
Lieveheersbeestje en tekst: Collectables COL1356

Groetjes
ANITA

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke, originele verhuiskaart!
    Ik vind deze zeker geslaagd, leuk model ook!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het is nog steeds glad op de binnenwegen en ook op de stoepen. De grote wegen zijn over het algemeen redelijk berijdbaar hoorde ik.
    Je verhuiskaart is erg leuk en origineel met z'n handige to do lijst. Leuk model ook.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart Anita.... ja hier is het nog net zo erg als gisteren... sneeuw is leuk als de wegen vrij zijn.. maar dit is een ramp.
    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gedaan Anita en ja inderdaad, wij vervelen ons niet als we binnen moeten blijven he !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Origineel, heel erg leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een leuke kaart Anita en wat fijn dat je 'm met ons wilt delen. Weer eens een ander model als zo standaard ;-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie kaart, complimentjes

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk gedaan Anita, lekker fris van kleur en zeker heel origineel. Mooi hoor.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig wat heb je dit leuk gemaakt, de to do list vind ik echt leuk bedacht.
    Leuk model kaart, helemaal top !!!

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie verhuiskaart, Anita. Leuk idee met dat ToDo lijstje ! Haha! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita