dinsdag 2 februari 2016

Teatime


Dit patroontje kwam ik op internet tegen.
Ik vond het eigenlijk wel leuk om eens te maken.
Je kunt er een zakje chocolaadjes in doen en dan heb je alweer een leuk kadootje om mee te nemen.
Het is ook nog eens vrij gemakkelijk te maken.
Ook wil ik iedereen weer bedanken die mijn blog steeds bezoeken en reacties achter laten.
Helaas ontbreekt het me aan tijd om bij iedereen langs te gaan. Sorry daarvoor.

Papierbloc: Action
Roosje: Creatables LR0145
Blad: Creatables LR0156
Rozenblad: Creatables LR0162
Lepel: CRaftables CR1238
Parelsnoer, parel en taartdoily

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Super leuk! Zet 'm in de kast en je zou je zo vergissen. Ik ben zelf ook niet zo'n actieve Blogger als ik zou willen, er zitten te weinig uren in een dag,haha! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig, er leuk

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig mooi je thee kopje...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita