woensdag 3 augustus 2016

Terug van vakantie

Hebben jullie genoten van alle kaarten die de laatste maand zijn langsgekomen?
Ik hoop het.
Ik was zelf met vakantie en moet er weer helemaal inkomen. 
We hebben een rondreis Zuid Afrika gedaan.
Bij thuiskomst werd ik gelijk stevig verkouden met alle problemen van dien.
Afgelopen weekend waren we met onze kinderen, aanhang en kleinkinderen voor een actief weekend naar België, dus jullie begrijpen misschien wel waarom de creativiteit nog ver te zoeken is.
De tuin vraagt aandacht, de was moet weggewerkt worden etc.
Ik ga mijn best doen om weer aan de slag te gaan want er staan weer de nodige workshops gepland waaronder eentje voopr Marianne Design/Hobbyvision op het Crea Spectakel in Kampen.
Ik zal jullie een kleine selectie  foto's laten zien van onze prachtige reis.
Oordeel zelf.









Klik op de foto om hem te vergroten.
Veel kijkplezier.

Groetjes
ANITA

5 opmerkingen:

  1. Was vast een betoverend fantastische reis! Prachtige foto-impressies!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's. Dat moet een heel bijzondere reis zijn geweest!! Heerlijk nagenieten van de foto's. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw Anita, ik snap dat je nog helemaal met je hoofd in deze vakantie sfeer zit! Wat een giga mooie reis hebben jullie gemaakt en prachtige foto's! Dit zal veel indruk hebben achter gelaten, geniet nog maar lekker na!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super vakantie echt een om op terug te kijken. Mooie foto's ook.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita wat een leuke avontuur hebben jij en je man gehad zeg!!
    Wat een leuke foto's zeg.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita