maandag 31 juli 2017

Hello Sunshine


Dit kaartje stond eerder op het Inspiratieblog van Marianne Design.
Daar is hij inmiddels al een eind weggezakt dus zet ik hem voor mijn bezoekers ook nog even uitgebreid hier neer.
Het is min of meer een CAS kaart geworden.
De pocket heb ik zelf gesneden en bewerkt met Micron pen 0.5.
Verder allemaal zomerse dingen gebruikt aan stansen en stempels.
Laat de zon maar weer komen.

Wat heb ik gebruikt:
Dessinpapier: Pretty Paper bloc Boho Summer
Bril/flipflops: Creatables LR0477
Afbeeldingen: Karin Joan KJ1713 en KJ1714
Parel: CA3132
Diamond Gems: JU0955
Inkt: Memento Potters Clay en Peanut Brittle
Doodlerand: Pigma Micron pen 0.5

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Mooi zomers kaartje. Leuk idee om een "borstzakje" te maken en te vullen met zomerse spullen.
    Gefeliciteerd met je winnende zomerse kaart bij Cards en Scrap.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita