donderdag 14 juni 2018

Challenge 204 Marianne Design Challenge Blog


Challenge 204 staat weer klaar voor jullie en is bedacht door Judith.
Zij wil dit keer een MARITIEM kaartje zien met zon, zee, strand, schelpen etc. met minmaal 3 producten van MDesign.
Nu zijn er in mei weer allerlei mallen en stempel uitgekomen die prima bij dit thema passen.
Ook de afgelopen 2 jaar kwam er al vanalles uit op dit gebied, dus keuze genoeg.
Nu moet ik zeggen dat ik niet zoveel heb met dit thema en heb de laatste nieuwe dingen niet allemaal aangeschaft maar met de oudere materialen kun je prima uit de voeten zoals je ziet.
Kom gerust even langs op het Challenge blog om inspiratie op te doen en doe dan gelijk gezellig mee.

Wat heb ik gebruikt:
Dessin: Pretty Paper bloc Seabreeze
Golven: Craftables CR1361
Afbeelding: EWK1259
Patrijspoort: Creatables LR0417
Wolken: Creatables LR0531
Schelpen: Craftables CR1363
Visnet: Craftables CR1409
Vogels: Craftables CR1398
Tekst: Eline's Words Mindfulness EC0163
Jutetouw, Distressinkt

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Heel,erg mooi gedaan Anita, dit thema doet het altijd goed op kaarten en je kunt je oudere en nieuwere materialen zo mooi door elkaar heen gebruiken.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een schitterende kaart Anita.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met de patrijspoort.
    Ik vind dit juist een heerlijk thema, maar dat komt misschien ook omdat ik het heerlijk vind om uren langs het strand te lopen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density,
    which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    starbetlogin

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita