maandag 11 maart 2019

Superschattig....

Wat een week......!
Vorige week druk geweest met workshops voorbereiden want donderdag t/m zaterdag was ik uithuizig.
Zoals ik schreef bij de condoleancekaarten had ik ze afgelopen week beiden nodig, zelfs een 3de verzonden.
Geen leuke dingen dus en het bizarre was dat ik na de crematie gelijk door ging naar Veenendaal voor de allerlaatste clubdagen van de Marianne Design club. Wat een tegenstelling hé?
Heb vorige week dus wel e.e.a. gemaakt maar dat kan nog niet online.
Gelukkig stond dit schattige kaartje nog te wachten voor plaatsing.


Het zijn al wat oudere materialen maar nog steeds superschattig vind ik.
Wat vinden jullie?

Wat heb ik gebruikt:
Dessinpapier: Pretty Paper bloc Peach& Mint PB7047
Project NL Individu 2504
Tekst: Project NL PL1508
Baby: Collectables COL1387
Muts: Collectables COL1347
Lint: silk lace JU0914
Stempel New Arrival: Collectables COL1381
Hartjes: Enamels Black & White PL4503

Groetjes
ANITA

7 opmerkingen:

  1. Hi Anita
    Jij had inderdaad een drukke week maar je kaartje is allersnoezigst.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, zeker schattig! Ik zal het baby'tje ook weer eens uit zijn wiegje halen! Tijd om daar weer eens een kaart mee te maken. Deze is geslaagd!

    Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief kaartje en het leven zit vol uitersten, je hebt de condoleancekaarten nog niet verstuurd of je plaats een babykaartje. En zo moet het natuurlijk ook zijn! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een superleuke en schattige kaart geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms heb je van die weken waar geen einde aan schijnt te komen. Maar gelukkig ook leuke dingen zoals de clubdag.
    Je kaartje is echt een leukerd. Soms gebruiken we de oudere materialen te weinig terwijl ze nog steeds super leuk zijn.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita