zondag 21 april 2019

Wat ruikt het HEERLIJK


VROLIJK PASEN allemaal.
Dit keer geen paaskaart van mij want die heb ik al eerder geplaatst.
Wel een leuke lentekaart en als ik buiten kijk lijkt het wel zomer, maar dat is het nog niet.....
Dit kaartje maakte ik voor een sketchwedstrijd op de club van de Schatkist maar ook voor een challenge op de facebookpagina van Syta van Gelderen. (het plaatje is van Syta).
Mooie combinatie geworden en lekker vrolijk met dit mooie weer.
Ook weer de nodige materialen van Marianne Design gebruikt.
Wat heb ik toch een leuke hobby.

Wat heb ik gebruikt:
Embossing: 3D Designfolder DF3445
Dessinpapier: Pretty Paper bloc Floral Delight
Cirkel: Creatables LR0592
Gladde cirkel: Crealies
Afbeelding: Syta van Gelderen nr. 190209
Bloem: Creatables LR0587
Blaadjes: Craftables CR1464
Tekst: Project NL  PL1523
Kleine bloem: Craftables CR1464 (label

Groetjes
ANITA

6 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Anita, mooi voorjaar.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou inderdaad een leuke lentekaart! Heel vrolijk op deze zonnige dag. Fijn pasen! Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende lentekaart Anita!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke voorjaarskaart Anita! Met dit mooie weer kom ik niet aan kaartjes toe, mijn Paaskaart ligt nog op het bureau... Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een frisse, fleurige kaart Anita. Hij past perfect bij het mooie weer van de afgelopen dagen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Anita. Lekker vrolijk. Heel mooi samengesteld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita