woensdag 1 mei 2019

Zonnige groetjes

Ben ik weer!!!


Eindelijk weer eens lekker een kaartje zitten maken zonder dat het moet, nouja wel een beetje want de challenge bij de Egel loopt zaterdag af en dan moet je kaart er natuurlijk wel staan.
Dit keer hebben ze een liftchallenge en moet je onderstaande kaart liften.


Een paar weken terug vond ik een leuke blok met strepen en stippen en was gelijk verliefd....vooral op de stippen dan. 
Ik heb zo'n zin in de zomer dat ik er een zonnige kaart van heb gemaakt, lekker knalgeel en een zonnebloem om het af te maken.
Ik zeg geslaagd!!!!

Wat heb ik gebruikt:
Dessinpapier: Stripes & Dots van Craft Sensation
Frame: Alie
Zonnebloem: Creatables LR0545
Zonnige groetjes: KJ1712
Parels


Groetjes
ANITA

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke lift! Daar word ik meteen vrolijk van. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi gedaan Anita!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke zonnige invulling heb je aan onze lift-challenge gegeven Anita. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt-De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zeg ook; Geslaagd! Het is een heel mooi zonnige kaart geworden met dit papier!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zonnig kaartje! Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind het een prachtige kaart Anita.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita