zaterdag 1 juni 2019

Vakantie en een kaart

Het was even stil op mijn blog.
Na al dat ziek zijn wilden we alle virussen achterlaten en even genieten van een korte vakantie.
We zijn naar Napels, Pompei, Sorrento, Salerno geweest en de Amalfikust.
Hier onder wat foto's.





Helaas was er toch nog een virusje meegekomen en werd mijn wederhelft toch nog ziek aan het begin van de vakantie.
Gelijk bij thuiskomst hebben we nog een handje geholpen bij onze jongste zoon die inmiddels is verhuisd.
Er zijn in die tussentijd niet veel kaarten gemaakt dat snappen jullie wel.
Dit kaartje maakte ik al voor de vakantie.


De mooie bloem is van Different Colors. Ik heb hem eerst ingekleurd met wit potlood en daarna met inkt eroverheen gegaan.
Zo krijg je toch een beetje een aqaureleffect.
Was even een probeersel maar wel geslaagd dus.

Wat heb ik gebruikt:
Achtergrondstempels: Crealies
Bloem: Different Colors
Tekst: Different Colors

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan Anita!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje en prachtige foto's uit Italië. Jammer dat er nog een virusje was meegereisd.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's Anita, ziet er erg mooi uit
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita