vrijdag 27 september 2019

Herfst

Tja en dan is het toch echt herfst.
Wat doe je dan...?
Juist....herfstkaarten maken want er zijn natuurlijk ook nog mensen jarig in deze tijd en wat is er dan leuker om een echte herfstkaart te krijgen.


Deze wordt voor mijn zusje die binnenkort jarig is.
Ik heb er 2 gemaakt, dus die andere houden jullie nog even tegoed.
De blaadjes zijn gemaakt een basis van wit papier en dan lekker kliederen met Distress Oxides.
De nieuwe stansen van MDesign zijn er super leuk voor.
En weet je.....laat er nog een leuke chalenge zijn bij Carlin's Kaartenparadijs Challenge blog
Daar kan deze herfstkaart nog nét meedoen.
Wat vinden jullie hier weer van?

Wat heb ik gebruikt:
Desigpapier: Woodland Winter van StudioLight
Bladcirkel: Ali
Afbeelding: Birds in Winter IT605 (MD)
Cirkel en vierkanten: Crealies
Bladeren: Creatables LR0621
Takjes: Creatables LR0437
Tekst: Crealies
Plaksteentjes

Groetjes
ANITA


4 opmerkingen:

  1. Leuke herfstkaart! Seizoenskaarten zijn leuk om te maken, bij mij liggen de herfstspullen nog te wachten. Eerst nog een ander afmaken ;) maar dat gaat wel snel gebeuren, zoveel leuke nieuwe materialen weer, daar moet wat mee gemaakt worden ;)

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anita ik vind je herfstkaartje prachtig gemaakt.
    Mooie vogelplaatjes, zoals deze, passen daar echt wel bij.
    Een hele mooie afwerking met leuke dingen.
    Tof gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Heel veel succes toegewenst !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Anita !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi herfstkaartje Anita, prachtig gemaakt.
    Leuk dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita