donderdag 9 april 2020

Challenge 246 Marianne Design Challenge Blog

De Coronacrisis weerhoud ons er niet van om gewoon door te gaan met de uitdagingen op het Marianne Design Challenge blog.
Dit keer mocht ik iets leuks bedenken, tenminste ik denk dat het leuk is.
Niet iedereen zal er blij mee zijn maar beschouw het dan maar als een nieuwe uitdaging.


Dit is mijn kaart geworden met als thema VINTAGE.
Wat is vintage? 
Dat is oud, dus gebruik inkt, kant, oude afbeeldingen of die oud gemaakt zijn, ruwe randjes.
Genoeg ideeën.....en heb je nu geen vintageplaatjes. Op het challengeblog onder 'downloads' vind je wel iets.
Kom gezellig meedoen en laat je dus een uitdagen.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Pretty Paper bloc Brocante Summer
Puzzelstuk: Stencil PS8052
Afbeelding: Sya van Gelderen nr.150106
Vogelkooien: Creatables LR0640
Takjes: Craftables CR1494
Gipskruid: Craftables CR1496
Achtergrondstempels: Bits & pieces Crealies
Tekst: Jenine's Mindful Art collection JMA01
Distressint: Vintage Photo
Kant, bloemen

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Een leuke challenge en je hebt een mooie voorbeeldkaart gemaakt Anita. Leuk om dat puzzelstuk te gebruiken. Het vormt een vrolijk geheel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Anita, bij vintage denk ik altijd in grijstinten met deze is super!
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita