zaterdag 15 augustus 2020

I just wanted....


In het begin van de Corona tijd heb ik zitten experimenteren met allerlei kleurmaterialen.
Dit kaartje maakte ik met de Shiny Metallic Watercolor Paints van de Action.
Je ziet het op de foto niet maar er ligt een subtiele glans over de achtergrond, wel mooi eigenlijk.
Dit is zo'n kaartje wat je voor allerlei gelegeheden kunt gebruiken maar ook om iemand sterkte te wensen met iets.
De wolken zijn gestanst uit make-uppads.

Bij Carlin's Kaartenparadijs mag alles

Wat heb ik gebruikt:
Rechthoek: Craftables CR1390 MDesign
DSP: Eline's Summer Picnic PB7056 MDesign
Wolken en zon: Bendikaart Craftables CR1402 MDesign
Tekst en kuikens: Fuzzy Hugs van Mama Elephant
Shiny Metallic Watercolor Paints: Action
Make-uppads

Kom je morgen weer even langs?
Mijn 1ste werk als designteamlid voor Angela's Hobbycorner komt online.

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje Anita. Die wolkjes lijken net echt.
    Bedankt dat je meedoet met de challenge bij Carlin's kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach zo'n lief kaartje.
    Een mooi achtergrondje bij de schattige vogeltjes.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita