zondag 25 oktober 2020

Prettige Kerstdagen

Op CAS(E) the Sketch zag ik een leuke sketch


Soms helpt dat om even aan de slag te gaan.
Waarom zou je alles zelf moeten bedenken, toch?


 Dit is mijn kaart geworden. CAS = clean and simple.
Jammer dat je de glittertjes op de sneeuwvlokjes niet ziet op de foto. 
Ze zijn er wel, al is het heel subtiel. Dat maakt het een beetje kerstig en chique.
De ronde stans heb ik afgelopen week aangeschaft. 
Vond hem zo mooi.
Verder heb ik me aan de sketch gehouden.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Décotime
Cirkel: CraftEmotions
Kleine cirkel: Collectables COL1321
Poinsetta: Creatables LR0435
Tekst: Crealies CLTS102
Mirror paper gold: CA3134
Parels: Rayher

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita