zaterdag 27 mei 2017

Marianne Magazine nr. 34

Hebben jullie hem al gezien? 
Het Marianne Magazine nr. 34?


Ik mocht daar een artikel voor maken met de koffie- en thee stempels van Karin Joan.


Ik laat jullie nu de kaart zien die helaas niet in het magazine stond maar wel gemaakt is. 
De rest volgt nog.


Het papier dat ik gebruikt heb is het nieuwste kraftpapier van Papicolor.
De tekst is gestempeld met Versamark en bewerkt met embossingpoeder.

Kaartkarton: Papicolor Recycled krafts Rose 
Vierkanten: Distressed square Craftables CR1375
Macarons: Creatables LR0463
Kopje: Creatables  LR0462
Tekst: KJ1709
Enamels: PL4512 baby pink en PL4502 Green/orange
Distressinkt: Victorian Velvet, Bundle Sage, Mustard Seed, Vintage Photo
Embossingpoeder: Stampendous Opaque
Pigma Micron Pen

Groetjes
ANITA





2 opmerkingen:

  1. Ja, heb ik gelezen, heel erg leuk! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, wat leuk Anita. Hele eer om in het Marianne Magazine te staan. Is ook wel verdiend, want jij maakt leuke en mooie kaartjes, waarvan deze er zeker één van is. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita