donderdag 18 mei 2017

Challenge 178 Marianne Design Challenge Blog


De eerste challenge van het Marianne Design Challenge Blog na mijn vakantie ging bijna de mist in....!
Voor mijn vakantie had ik al een kaart gemaakt, maar het thema was inmiddels veranderd.
Toch maar weer overnieuw begonnen met de meiproducten die na mijn vakantie binnen kwamen.
Het thema is bedacht door Marleen en luidt: Maak/decoreer een cadeautasje of doosje.
Ik heb een tasje gemaakt met de beer. Hierin past een leuk kadootje. 


Hier nog even de tekstlabel vergroot weergegeven. De tekst is al een oudje maar ik vond hem hier leuk bij passen
Komen jullie ook gezellig meedoen dit keer. Zo'n tasje is leuk om te geven, dus handig om te hebben liggen.
Wat ik gebruikt heb staat hieronder weer.

Bij Through The Purple Haze Challenges is het thema: Anything Goes

Dessinpapier: Pretty Paper bloc Beary Cute
Vierkant: Basic Shapes Craftables CR1359
Afbeelding: EWK1250
Beer: Creatables LR0465
Tak: Creatables LR0414
Label: Basic Shapes Craftables CR1352
Tekst: Stampfairy Design SF1113
Vlindertje: Craftables CR1354
Lint, kant, bloemen en takjes

Groetjes
ANITA

6 opmerkingen:

  1. Je hebt er een supergave cadeautas van gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superlieve tas zo met de beren Anita!
    Mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onwijs leuk tasje geworden Anita...erg leuk.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig tasje is het zo geworden, is al een cadeautje op zich.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Flexibel Anita, hihi! Dat heb je mooi opgelost en het is een heel leuk kadotasje gemaakt. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita