zondag 26 augustus 2018

Bee Happy


Nog maar een CAS kaart.
Dit keer voor Freshly Made Sketches met de volgende sketch.


Ik ben lekker aan de slag gegaan met een stempel van de Action dit keer.
Hierop zit de honingraat, de 3 bijen en de tekst.
De bijen zijn verhoogd opgeplakt waardoor het net lijkt of ze wegvliegen.....
Het papier is van Marianne Design.
Dit is zo'n kaartje wat je voor allerlei gelegenheden kunt geberuikten, super handig dus.

Bij Kaartje-Inspiratie Challenge willen ze GEEN VIERKANTE kaart zien.

Wat heb ik gebruikt:
Dessin: Pretty Paper bloc Do what you love (MDesign)
Stempels: Craft Sensation (Action)

Groetjes
ANITA

5 opmerkingen:

  1. Mooie Cas kaart met de bijtjes!
    Leuke invulling van de sketch.
    Zulke kaartjes zijn altijd handig.
    Deze stempels nog niet gezien hier bij de Action, weer een reden om er maar weer eens naar toe te gaan:)
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gezellige CAS kaart Anita! Leuk deze bijtjes van de Action. Volgens mij is het aanbod per Action wel verschillend, de spulletjes die ik op blogs tegenkom, kan ik dan bij ons niet vinden. En dat is misschien maar goed ook ;) Groetjes, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is adorable! Love the bees! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enig kaartje. Deze stempels heb ik bij action in ons dorp ook niet gezien. Jij heb er in ieder geval een heel leuk kaartje mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so cute! I love how you've used the bees with the sketch. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita