zaterdag 4 augustus 2018

Mercidoos


Dit kaartdoosje voor mercireepjes heb ik een tijdje terug al gemaakt. 
Door de warmte doe ik momenteel niet zoveel. Inspiratieloos!
Dit stond nog in mijn kaartenfile dus die maar geplaatst om dit blog toch levendig te houden.....haha!


Dit is de achterkant


De binnenkant is alleen bewerkt met papier. het doosje kun je vullen met Merci, dat heb ik ook gedaan en het ook al weggegeven.
Toch leuker dan een doosje Merci uit de winkel.
Helaas heb ik geen lijstje meer van de gebruikte materialen.
Die zijn, op de gekochte bloemen na, allemaal van Marianne Design.
Hoop dat het binnenkort ietsjes koeler wordt zodat er weer wat uit mijn handen komt.
Hoe doen jullie dat momenteel, maken jullie wel veel?

Alles mag Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Leuk doosje , gelukkig had je al wat in voorraad dat heb ik niet ,eigenlijk wil ik ook wel weer iets plaatsen maar heb gewoon de puf niet om iets te beginnen.
    Komt wel weer .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, jij bewaart gelukkig nog wat mooie creaties. Wat is dit prachtig. Grote complimenten. Mijn knutselkamer is aardig koel en van vanuit Blogland vind ik nog wel inspiratie ;) Succes met weer de aankomende hitte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk doosje, dat ziet er prachtig uit.
    Bedankt voor je deelname aan onze 1ste challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita