maandag 20 augustus 2018

De tuin in bloei


Dit leuke kadootje hebben we een tijdje terug gemaakt hier op een teamdagje van het Marianne Design Challenge Blog bij mij thuis..
Wybrich heeft dit bedacht dus ere wie ere toekomt.


Binnenin zit een leuk zakje met zaadjes en waarvan die zijn.....?!
Ik denk van de stokroos die ook op de voorkant is gebruikt.
Wat een leuk idee toch?
Wilde hem toch even aan jullie showen gewoon omdat hij zo leuk is.

Wat hebben we gebruikt: 
Dessin: Pretty Paper bloc Herbs & Leaves
Stokroos: Creatables LR0521
Tekst: Project NL PL1523
Ditressinkt, hennepcord

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Hij is superleuk en zo'n knutseldagje samen is altijd gezellig !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, stokroos zaadjes zaten erin. En die van mij staan in bloei!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is gezellig, zo met elkaar knutselen! Zo toepasselijk met de bijgeleverde zaadjes.
    Dit kaartje is heel erg leuk. Brengt mij ook weer op ideeën ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk kaartje is het geworden leuk idee met dat zakje met zaadjes, wel gezellig hoor zo met elkaar knutselen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita