donderdag 9 augustus 2018

Joepie....het is weer kerst!


Vanmiddag heeft het lekker geregend, de plantjes stonden te juichen......!!
Het is lekker aan het afkoelen nu.
Gister maakte ik nog maar een kerstkaart.
Die kan vandaag mooi meedoen bij 52 Weeks to Christmas.
Nog steeds gebruik ik daarvoor het blokje van Kruidvat met mooi petrol/groen/grijze kleuren en mooi te combineren met wit.
De stempel heb ik dus gestempeld met Versamark en daarna bewerkt met wit embossingpoeder en de tekst met zilverglitter embossingpoeder. Past allemaal mooi bij het paier waar ook zilverglitter in zit verwerkt.
De tekst van de envelop staat ook binnen in de kaart.
Wat vinden jullie hier weer van?

Wat heb ik gebruikt:
Dessinpapier: Kruidvat
Kerstman en tekst: Powder Pink Christmas PP2807
Slee: Creatables LR0495
Poinsetta: Creatables LR0435
Tekst binnen en envelop: Kerst-en Nieuwjaarswensen CS1008
Diamond Gems: JU0953 zilver
Embossingpoeder, waxkoord, gelpen

Groetjes
ANITA


13 opmerkingen:

  1. Haha hier stond ik ook te juichen Anita..LOL, even wat afkoeling. Je kerstkaart is zo leuk met die stempel. Het doet mij steeds denken aan het spel dat je iets moet tekenen zonder je punt van het papier te halen, weet je wat ik bedoel? Heel mooi afgemaakt met die mooie poinsettia.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel Nederland juicht Anita, wel lekker even wat verkoeling.
    Wat een super leuke kerstkaart is dit met die prachtige kleuren papier!!

    Liefs Annemarie en merit DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi kerstkaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk de regen , alhoewel ik ook erg van de warmte hou !!!
    Prachtig deze kaart !!!

    groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is overal heerlijk koel en fris geworden. Iedereen is blij! Je kaartje is mooi, leuk gedaan die stempel! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ook hier in Vlaanderen blij met de regen van deze namiddag, koelt mooi af zo.
    Heel mooie kerstkaart!
    Had zo mijn twijfels toen ik deze stempels zag, maar verwerkt valt die dus echt wel mee!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Soms heb je van die blokjes hè, deze kleuren
    N zijn ook zo gaaf. Jaren geleden ook zoiets in die kleuren gehad. Nu zo goed als op. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, Anita. Mooi papier is dit en superleuke stempel.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje de nieuwe stempels zijn idd erg leuk had ze voorbij zien komen.
    heerlijk he dat het weer wat afgekoeld is kan je weer lekker knutselen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat is deze leuk ! mooi in dat zwart wit,
    fijn dat je er deze week weer bij bent,
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Door jouw leuke kaartjes van de kerstman heb ik vanmiddag het stempeltje gekocht en ook die kerstklokjes. Simpele stempels maar je kaartjes zijn super mooi geworden. Bedankt voor je inspiratie!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk Trudy dat je door mijn kaarten geinspireerd bent.
    Succes ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke stempelkaart Anita !!
    Gezellig dat meedoet met ons 52WTC
    Groetjes Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita