zaterdag 3 juli 2010

Explosiedoosje


Het is hier vreselijk warm buiten tot wel 37 graden. Dat is één van de redenen dat ik lekker binnen zit. Mijn werkkamer ligt deels onder de grond en daar is het dus redelijk koel. Goed toeven dus.
Vandaag ben ik bezig geweest met een explosiedoosje. Een leuk kadodoosje waar je aan alle zijden een theezakje in kunt doen om kado te geven. Ook voor geld héél geschikt in plaats van een envelop.



Hier is de open versie en kun je zien waarom het een explosiedoosje wordt genoemd. Hij valt namelijk naar 4 zijden open als het deksel wordt verwijderd.


De bovenkant van dichtbij gefotografeerd. De bloemblaadjes heb ik aan de randen met Stickles bewerkt.
-
Today it's a very hot day in our country, at the moment 37 degrees outside  and that's why I stayed inside to make this Explosionbox. My craftingroom is partly build under the ground and that why it's cool inside.
This box is a nice to put some teabags in it or some money as a surprisepresent.
You can see the closed and open version.
On the flower I used Stickles for the sparkles.
-
Paper: Bazzix cardstock and Tilda Kitchengarden
Borderpunch: Martha Stewart Doily Lace
Swirls: Quickkutz flourish
Leaves: Creatable LR0133 Marianne Design
-
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi doosje Anita. Is er ook een patroon van?

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is een erg mooi doosje geworden Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er fliefd op wat enorm mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattig doosje! hoogwaarschijnlijk zou jij net als ik vandaag ook genieten van het iets minder warme weer!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita