maandag 26 juli 2010

Friend


De trouwerij was geweldig. We hebben het weer achter de rug en gaan over tot de orde van de dag. Vandaag heb ik een challenge afgemaakt van Create4fun http://create4fun-challenge.blogspot.com/ . De opdracht was 'gebruik bloemen'.
Vorige week kreeg ik mijn bestelling binnen van Papertrey Ink. Deze bloemen wilde ik al héél lang graag hebben maar.....de kosten van verzenden en douane!!! Heb het uiteindelijk toch maar gedaan en dit heb ik er dus mee gemaakt.
Ben er heel erg blij mee.
-
The wedding last friday was great. Now we have to go to the order of today.
I made this challenge from Create4fun http://create4fun-challenge.blogspot.com/ . The challenge was to 'use flowers'.
Last week I received my order of Papertrey Ink. This flowers were on my list for some while, but......the costs were pretty high!! I finally ordered them and this is what I made with the set.
I'm very happy to have them.
-
Stamps:  set In Bloom, Papertrey Ink (flowers, leaves and sentiment)
-
ANITA

4 opmerkingen:

  1. prachtige kaart ! GR Joyce

    ps ik heb een leuke blogcandy, een silent setter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart Anita, en die stempels van Papertrey ink zijn zo mooi....maar die verzendkosten....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je zo'n leuke en mooie dag hebt gehad.
    Douane kosten kunnen flink oplopen..pff.
    maar het is dan wel weer een pracht van een kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Anita.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita