donderdag 20 september 2018

Challenge 209 Marianne Design Challenge blog

De weken vliegen voorbij.......
Het is weer tijd voor de nieuwe challenge op het MDesign Challenge blog en ik mocht hem dit keer bedenken.
Aangezien er veel kaarten in vierkant of rechthoek worden gemaakt leek het me leuk om een heel ander model te gaan maken. Ik daag jullie dus uit om mee te doen en eens GEEN rechthoek, vierkant of cirkelvormige kaart te maken.
Ik ben aan de slag gegaan met een Dutch Doobadoo mal en zie hier het resultaat


Ik heb de 2 maten kerstboom uitgeknipt en bewerkt met gesso.
Tussen de bomen in heb ik de blokjes geplakt van de pop-up Creatables van MDesign.
Daarna de kleine bomen uitgestanst die net uit zijn en die samen met de leuke gnomes gebruikt als versiering.
Afgemaakt met kerstballetjes van glitterpapier.
Aan de achterkant bevstigde ik een rechthoekig kaartje met een kersttekst, hierin kan ik onze namen zetten als de geadresseerde bekend is.
Komen jullie ook allemaal gezellig meedoen?
Nooit kerstkaarten genoeg toch? Het mag ook een andere kaart zijn hoor.
Gebruik wel minimaal 3 producten van Marianne Design.

Hij doet ook weer mee bij 52 Weeks to Christmas

Wat heb ik gebruikt:
Boomvorm: Dutch Dooadoo 470.713.643
Pop-up: Creatables LR0371
Boompjes: Creatables LR0556
Gnomes: Creatables LR0554
Teksten: Kerst- en Nieuwjaarswensen CS1008
KerstballenL Craftables CR1384
Glitterpapier CA3104 wit 3123 rood, 3122 zilver
Gesso, 3D sneeuw, bakerstwine

Groetjes
ANITA


12 opmerkingen:

  1. Wat super leuk gedaan Anita!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk Anita! Ik vind de gnomes zo leuk....die ga ik denk ik nog vaak gebruiken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gemaakt Anita! Bedankt voor je deelname bij 52WTC!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend gaaf gemaakt Anita.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dit er leuk uit Anita !!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, dat is prachtig gedaan, een echt kerst-tafereel ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk deze kerstkaart Anita,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke kaart leuk de kaboutertjes zo voor die kerstboom
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig leuke kaart, Antia. Die kabouters staan er zo leuk bij.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke kerstsfeer al Anita.
    Heel leuk gemaakt met de kaboutertjes erbij.

    Groetjes,
    Yvonne DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Anita , dankje voor je mooie bijdrage
    Grtjs Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita