woensdag 12 september 2018

Even wat anders


Afgelopen vrijdag werd onze kleindochter Merith geboren zoals jullie in de vorige post hebben kunnen lezen.
Ik had voor haar ledikantje al een mooie deken gehaakt maar dat was op verzoek van onze dochter.


Het was wel een behoorlijke klus maar wel het gewenste resultaat.
Als kadootje heb ik voor haar een dierenmobile met vogels gehaakt.
De andere kleinkinderen hebben er alledrie ééntje van vilt.
Dit paste mooier bij de deken.


Ik heb de kleuren van haar kamertje gebruikt en dat afgewerkt met witte wolkjes.
Ik kreeg er eigenlijk niet genoeg van dus ben nog aar een rammelaar gaan haken.


Vond het weer zo leuk om te doen, even wat anders dan kaarten maken.
Nu met het najaar in aantocht heb ik nog wel meer plannen in de haak/brei richting, dus er zal nog wel eens wat langskomen.
Hoop dat jullie dit ook wel leuk vinden ter afwisseling.

Groetjes
ANITA


9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de kleine Merith en Anita wat een beeldige deken en keigave mobile en rammelaar...je bent van heel veel markten thuis zie ik wel!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Irene, in het verleden (vroeger...haha) heb ik heel veel gehaakt en achter de naaimachine gezeten. Nu weer opgepakt dus.
      Dank je voor het compliment.

      Verwijderen
  2. Wat mooi gehaakt!
    En wat leuk die mobile en rammelaar daar zal jullie (klein)dochter héél blij mee zijn.
    Groetjes Cecile

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd had ik je al op clubs, maar deze creaties zijn zeker ook een felicitatie waard. Ontzettend leuk gedaan. Naaien en borduren heb ik ook heel veel gedaan vroeger maar haken lukte nooit goed.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk geworden Anita, mooi zo'n zelfgemaakt persoonlijk cadeau.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. proficiat met je kleindochtertje! Superlieve mobiel en rammelaar, tof dekentje! Leuk zo'n handige oma!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Anita wat is dit prachtig zeg ! Dat ledikantje, daar ben ik helemaal verliefd op ! Wat heb je dat knap gedaan !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met jullie kleindochter. Je deken is erg mooi geworden net als de mobile en de rammelaar. Het voordeel van het patroon van deze deken vond ik dat je er eigenlijk niet bij na hoeft te denken. Een heerlijk werkje voor 's avonds op de bank vond ik.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita