donderdag 14 februari 2019

Challenge 219 Marianne Design Challenge Blog

Na een heerlijke vakantie moest ik toch weer gelijk aan de slag met de nieuwe challenge.
Dit keer bedacht door Henriët. Zij wil heel veel hartjes op onze creaties zien. Het is tenslotte Valentijnsdag vandaag.
Ik heb er een kadokaart van gemaakt.


Het papier is dit keer niet allemaal van Marianne Design, maar van BoBunny. Een blokje wat ik al heel lang heb liggen en elk jaar rond deze tijd weer pak.
Dit is de buitenkant met stansen van Karin Joan.


Hier zie je de binnenkant met pockets waar labels in zitten en middenin een doosje.
Achter in de kaart zit nog een extra pocket waar een kaart in past. Hier kun je een eigen wens op zetten.


Nu heb ik de deksel weggehaald en zie je de binnenkant van de doos die ook bewerkt is met dessinpapier.
Er passen een leuke set kaarten in maar ook wat lekkers of een klein kadootje, wat je wilt.
Hoop jullie hiermee te inspireren zoals mijn workshopdames gisteren. 
Doen jullie weer gezellig mee op het Marianne Design Challenge Blog ???
De designteamdames hebben veel verschillende inspiratie voor jullie.

Wat heb ik gebruikt:
Dessin: Crush Collection BoBunny
Pretty Paper bloc Do What You Love
Hartjesrand: Creatables LR0450
Embossingfolder: DF3432
Jij: Karin Joan KJ1726
Labels: Stampin'Up!
Kleine hartjes: Collectables COL1443
Steker en Bows: Collectables COL1441
Tekst op labels: Droom CS1019
Lint, waxkoord

Groetjes
ANITA



8 opmerkingen:

  1. Toppie kaartje Anita.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig hoor deze cadeau kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi Anita! Er zijn genoeg harten te zien hoor :-)
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gemaakt Anita. Leuk model en gaaf papier. De zwarte accenten geven er wat extra pit aan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie cadeaukaart. Een leuk model met mooie details.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely cute card. Thank you for your inspiration on this blog hop.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita