donderdag 28 februari 2019

Challenge 220 Marianne Design Challenge Blog

Tijd voor de volgende challenge op het Marianne Design Challenge Blog
Suzan was aan de beurt om het thema te bedenken. Zij gaat ons echt uitdagen hoor.....
We gaan condoleancekaarten maken met minimaal 2 producten van Marianne Design.
Ik ben er mee aan de slag gegaan


Ik vind dat condoleancekaarten niet druk moeten/hoeven te zijn. Eenvoud siert in dit geval.
Dit is een keer een brede kaart van 21 x 10,5 cm. Ik vond de bloem zo mooier uitkomen.
Het gewolkte papier past er wel mooi bij.

Wat heb ik gebruikt:
Dessinpapier: Pretty Paper bloc Eternity
Bloem: Border TC0837
Tekst: Silence EWS2224
Zwart/zilver lint, parels

Helaas heb ik binnenkort deze kaarten nodig dus heb er gelijk 2 gemaakt.


Dit is een heel andere kaart geworden maar ik vind hem zelf eigenlijk nog mooier.

Wat heb ik gebruikt: 
Dessinpapier: Pretty Paper bloc Eternity
Veren: Craftables CR1412
Tekst: Silence EWS2224
Lintje, parel, Pigma Micron pen

Laten jullie je ook uitdagen?
Kom gezellig meedoen met onze challenge en kijk ook even naar de inspiratie van het designteam.
Wie weet tot ziens daar.

Groetjes
ANITA

8 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig Anita, sterkte...
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stijlvolle kaarten Anita. Eenvoud is dan op zn plaats. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten Anita, en dat is vaak zo met condoleance kaarten, als je bezig bent, maak er dan nog maar eentje bij, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten geworden!! Ga het weekend eens even nadenken over de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en stijlvol deze twee kaarten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaarten in zijn eenvoud.
    Jammer dat we deze kaarten af en toe nodig hebben ,zelf maak ik deze kaarten nooit , dus ik zal niet meedoen met deze uitdaging.
    Weet dat de mensen die je kaart ontvangen het erg waarderen.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn erg mooi Anita !
    Ze horen er helaas bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooie creaties Anita,
    groetjes van Aniet (haha Anita)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita