zondag 21 juli 2019

Leuk project...! Speciaal voor jou!


Het is even wat werk maar dan heb je ook wat.
Dit is een leuk project om te maken, gaat wel veel papier aan op maar is wel speciaal.
Het patroon komt van Sandra van Kleef van Craft Sensations
Het materiaal moet wel allemaal van dit merk zijn, zelfs het cardstock.
Helaas hadden ze hier in de stad wel designpapier en stempels maar geen lint/kant of embelishments (meer).
Gelukkig had ik wel blokken cardstock, stempels en houten embelishments van Craft Sensations in huis dus kon hem wel afmaken. Lint om hem te sluiten was mooi geweest maar helaas....


Hier zie de binnenkant, links 3 zakjes met theezakjes, rechts een doosje voor theelichtjes en een mapje waar 4 Mercireepjes in ziten.
Ik vond de bramenstempels er wel goed bij passen qua kleur dus die ben ik gaan inkleuren.
Heerlijk ontspannend werkje.
Om het papier goed uit te laten komen heb ik hem vrij rustig gehouden.
Nu nog kijken wie dit leuke projectje krijgt. Ik denk mijn moeder die 1 augustus 94 jaar wordt......

Bij Carlin's Kaarten Paradijs Challenge blog is het thema ALLES MAG

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Craft Sensations
Designpapier: Once up on a time van Craft Sensations
Bramenstempel + stans: Craft Sensations
Houten letters: Craft Sensations
Cirkels: Spelbinders
Inkt: Distressinkt

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi gemaakt Anita en een heel erg leuk model. Daar zal je moeder vast erg blij mee zijn. Wat een prachtige leeftijd 94.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superknappe kaart met leuke cadeautjes erin.
    Geef deze maar aan je moeder, met zoiets moois zal ze wel heel blij zijn.
    Gefeliciteerd met haar 94 ste verjaardag.
    Bedankt voor je deelname aan onze "Alles Mag" challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi gemaakt deze creatie met lekkers erin.
    Dat is een mooie leeftijd, 94. Ik hoop dat ze in goede gezondheid er nog vele jaren bij mag doen.
    Bedankt voor je deelname bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!
    Ik dacht eerst wat is deze kaart kaal:)
    Maar toen ging de binnenkant open, en daar zit de verrassing.Erg leuk!
    Prachtig dat je moeder 94 jaar wordt, alvast gefeliciteerd!
    Dat is een feestje met mooie kaart waard:)Veel plezier met geven.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita