maandag 1 juli 2019

Wij wensen je .....


Bloemenkaarten zijn altijd goed toch?
Voor allerlei gelegenheden te gebruiken en leuk om te maken.
Deze tekst eigenlijk ook.
Ik had deze stans volgens mij nog niet eerder gebruikt, dus dat werd wel tijd.
Hij is best heel erg mooi, alleen een beetje aan de grote kant vind ik.
Tja en wat moet ik er verder over zeggen.....

Wat heb ik gebruikt:
Designpapier: Pretty Paper bloc Soft Pastel
Bloemencirkel: Creatables LR0574
Afbeelding: Romantic Dreams EWK1264
Stitched Cirkel: Crealies
Tak: Creatables LR0526
Gieter: Creatables LR0572
Tekst: Droom CS1019
Pearls White: CA3132
Decoration Paper zilver: CA3127
Lint, Grote parelbrad

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige bloemenkaart Anita! Inderdaad altijd fijn om ze op voorraad te hebben!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toppie kaartje geworden. Komt altijd van pas.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita