zaterdag 7 maart 2020

Cheerful Sketches


Onlangs deed ik mee op het challengeblog van Cheerful Sketches en eindigde daar in de top 3
met dit kaartje


Super leuk, Ik kreeg een aantal digi's als prijs en mocht gastdesigner zijn.
Dat is natuurlijk ook heel leuk. 
De challenge loopt inmiddels al maar mijn kaartje wordt als reminder gebruikt.
Ik kreeg de leuke digi van Bugaboo Stamps toegestuurd voor de challenge.
Ik heb er een vrolijke kinderkaart van gemaakt met dat leuke feestvarken.
Daar wordt je toch helemaal vrolijk van.
Gaan jullie ook gezellig meedoen met deze sketch


Wat heb ik gebruikt:
DSP: Cherry on Top van Stampin'Up!
Afbeelding: Bugaboo Stamps
Tekst: Felicitaties CS0987 MDesign
Ballonpons: Stampin'Up!
Cupcakepons: Stampin'Up!
Lint: Bermuda Bay Stampin'Up!
Pen: Pigma Micron

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita