dinsdag 24 maart 2020

GROW step by step


Wat was ik verliefd op de materialen die Karin Joan uit mocht brengen bij Studio Light.
Ik heb er een aantal dagen over nagedacht want spullen heb ik natuurlijk meer dan genoeg...!
Uiteindelijk moest ik ze gewoon bestellen.
Ze zijn zo mooi.
Ben er toen gelijk mee aan de slag gegaan, maar kon deze kaart nog niet showen.
Inmiddels heeft onze jongste zoon hem ontvangen.
Hij begon precies op 16 maart, toen iedereen thuis moest gaan werken, bij een nieuw bedrijf in een nieuwe uitdagende baan.


Heel lastig allemaal, maar hij redt zich geukkig. Veel bellen en videobellen met nieuwe collega's, niet ideaal maar dat is dit allemaal niet.
De teksten passen helemaal bij de situatie en binnenin nog een persoonlijke quote.
Er liggen nog een paar kaartjes te wachten, maar die komen nog wel.
Ik wens onze zoon ontzettend veel geluk in zijn nieuwe baan en hoop dat hij daar alle groeimogelijkhden krijgt .

Wat heb ik gebruikt:
Karin Joan Paperpad Blooming PPKJ02
Die cut block Wild Flowers
Teksten op label en binennin: Jenine's Mindful Art Collection
Alles by Studio Light

Groetjes
ANITA


2 opmerkingen:

  1. Een lieve kaart Anita en wat spannend voor je zoon!
    Groetjes van Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker allemaal erg spannend Anita, een moeilijkere start kan ik me haast niet voorstellen. Wat een kanjer, ik wens hem ook alle geluk en jouw mooie kaart zal hem zeker een hart onder de riem steken, top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita