zondag 28 juni 2020

Even heel wat anders!!!!


Hier zien jullie meestal kaarten, doosjes en andere dingen van pepier maar haken is ook een grote hobby van mij. 
Ik doe het vaak bij de televisie, is toch vaak niets leuks op, dus ga ik lekker met garen aan de slag.
30 mei is onze kleinzoon Hidde geboren en voor hem had ik niet alleen een kaart gemaakt maar ook wat leuke dingen gehaakt voor in het kraampakket.
Geen idee hoe je de bovenste creatie moet noemen, een tuimelaar, rammelmannetje of wat....?
Op zijn achterste zitten rammelballen die omhaakt zijn en daar tussenin wat krulstaartjes.
De neus pakt lekker vast evenals de lange poten.
Ach het is gewoon leuk om te maken.


En dan dit geboorteschilderijtje, een auto met ballonnen en zijn naam en geboortedatum.
Het achtergrondpapier is van Marianne Design evenals de letters en cijfers van de datum.
De naam is gemaakt met houten letters.


Een leuke rammelaar mag natuurlijk ook niet ontbreken, een blauwe voor Hidde dus.
Ook hier zit een rammeltje in uiteraard.


Op de KreaDoe vond ik in november deze ringen, leuk hé?


Om deze rammelaar in te pakken maakte ik een passend tasje ook weer met papier en teksten van Marianne Design.
Alles bij elkaar een leuke set geworden.

Wat heb ik gebruikt:
Letters en cijfers lijstje: Letterboard DF3454
DSP van lijstje: Pretty Paper bloc Eline's Babies Little Miracle
DSP tasje: Pretty Paper bloc Eline's Babies blue
Tekst: Handgeschreven Baby CS1051
Schoentjes: CS0922

Groetjes
ANITA

5 opmerkingen:

  1. Je hebt super leuke cadeautjes gemaakt voor je kleinzoon Anita!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo op de clubjes las ik al eerder van je kleinzoon Hidde maar deze mooie dingen had ik nog niet gezien Anita, prachtig gemaakt Oma.
    Dankjewel voor je lieve reactie op m’n blogje.
    Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat geweldig allemaal, Anita! Superleuk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owh wat leuk Anita, weer een kleinzoon erbij.
    Gefeliciteerd met de kleine Hidde.
    Mooi cadeau heb je gemaakt.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita