zaterdag 13 juni 2020

Hallo lente!


Ojee.....!
Het is al bijna zomer en dan ligt dit kaartje nog steeds te wachten om geplaatst te worden.
Door de corona heb ik meer dingen gemaakt dan anders en ligt er een stapel te wachten en steeds komt er weer wat bij en wordt dan weer eerder geplaatst.
Schaam me diep......!
Elke dag plaatsen kost ook zoveel tijd dus dat werkt voor mij ook niet echt.
Dus....hier is mijn lentekaart met de viooltjes van MDesign.

Bij Carlin's Kaartenparadijs loopt een challenge met scrappapier en snijmal

Wat heb ik gebruikt:
Vormkaart: Studiolight Essentials SL167
DSP: Pretty Paper bloc French Antiques PK9167
Ovaal: Craftables CR1500
Achtergrondstempel: Crealies
Violen: Creatables LR0649
Gras: Creatables LR0650
Tekst: Hallo Lente & Pasen CS1043 ByMarleen
Parels white: CA3132
Lint

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Beter laat dan nooit toch?? Ik vind het een heel leuk kaartje met de vrolijke viooltjes. Leuk zoals ze in het kader geplaatst zijn.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een onwijs leuke kaart Anita! Kan prima nog hoor, hihi!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig kaartje met de leuke viooltjes.
    Hele mooie afwerking.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita