donderdag 24 september 2020

In loving Memory


 Het blijft voor veel mensen lastig om een condoleancekaart te maken.
Toch heb je ze helaas af en toe nodig en dan kun je ze maar beter op voorraad hebben.
Het komt eigenlijk altijd onverwachts.
In mijn DT pakket van Angela's Hobbycorner zat een mooie mask van Dutch Doobadoo en een stempel van Studiolight.
Deze 2 heb ik gecombineerd tot deze kaart.
Ik heb uit een stuk sheet een ovaal gestanst en die heb ik samen met de mask gebruikt om de achtergrond te maken.
Het enige dat je dan nog hoeft te doen is de bloem en tekst stempelen en je kaart is klaar.
Hopelijk blijft hij nog even in mijn voorraadbox.

Wat heb ik gebruikt:
Maske Dutch Doobadoo Zentangle 470.715.158
Bloem en tekst: Studiolight Special Occasions StampSL487
Distressinkt: Tumbled Glass en Stormy Sky

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita