donderdag 10 september 2020

With love at Christmas


Eind augustus heeft ons designteam Josje een live workshop gegeven op de Facebookgroep van Creatief met Angela's Hobbycorner.
Ze maakte daar 3 kaartjes met hetzelfde model maar allemaal net wat anders.
Ik vond deze super leuk dus heb ik hem ook gemaakt in een kerstuitvoering.


Ik gebruikte, net als Josje, de prachtige randstans van Crafters Compagnion, die ook in mijn DT pakket zat.
Zo'n gave stans, kijk dan toch.....


Het prachtige papier is van Scrapboys, Cotton Winter, ook al zo gaaf.
Wat heeft die kaart nog meer nodig, niets toch?
Ik laat hem zo dus.

Het is vandaag weer kerstkaartendag bij 52 Weeks to Christmas.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Cotton Winter van Scrapboys
Randstans: Garden of love van Crafters Compagnion
Labels: Craftables CR1510 MDesign
Tekst: Create Christmas van DoCrafts
Lint
Groetjes
ANITA

7 opmerkingen:

  1. Wat een super gaaf model kaart Anita, had deze nog niet eerder gezien. Jouw uitwerking is prachtig, heerlijk winters al hoop ik dat de winter nog wel een tijdje wegblijft.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie winterse kaart in een leuk model Anita. Je hebt knap gebruik gemaakt van het mooie dessin-papier vind ik.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kerstkaart, tof met die laagjes!
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, Anita. Mooi met die randjes en die labels.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super met die laagjes !
    Mooi geheel !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita